Нямам в предвид да тече в купето, а че водата се стича там, където е поленовия филтър. Това ограденото на снимката не притиска добре сребърния елемент, и при високи скорости свисти.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Общи приказки 166
Collapse
X
-
Аа туй вече е друга бира. Има щипки на тази лайсна които най-вероятно са счупени т.е. не се държи само от кората. И на моята тези лайсни не са добре хванати, но проблема е в счупените щипки. Кората ако се е деформирала, с нагряване с пистолет за горещ въздух може да се изправи. Ако главичките на рапидките минават през кората - сложи по-големи. Ако изпускат рапидките в щипките в който се навиват смени ги. Продават се в почти всички магазини за аксесоари. Уплътнението което е м/у двигателя и тази кора има един канал от страната на кората. Зъба на кората трябва да влезе в този канал на уплътнение при монтажа и. Става много здраво и почти невъзможно да влезе вода под кората. Ако е чак толкова зле положението вземи една туба черен силикон, тегли една линия м/у стъклото и уплътнението на кората и я залепи.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Щом могат да се сменят щипките в които влизат рапидките, значи няма проблем. Иначе кората е плътно влязла в уплътнението при капака, при мотора вода няма. Тече между стъклото и кората, където се намира машинката за чистачките, филтър на купето и т.н.
Comment
-
След като от известно време като разклатех задното гърне се чуваше как се плиска вода в него, а и взе да буботи нещо реших да му пробия една малка дупка в предния край. На снимките можете да видите колко вода изтече от него. Събирах я, но вече не ми останаха празни шишета и останалото изтече на земята. Общо взето източих около 4л вода от него и буботенето изчезна.Всичко това е от конденз!
Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщениеСлед като от известно време като разклатех задното гърне се чуваше как се плиска вода в него, а и взе да буботи нещо реших да му пробия една малка дупка в предния край. На снимките можете да видите колко вода изтече от него. Събирах я, но вече не ми останаха празни шишета и останалото изтече на земята. Общо взето източих около 4л вода от него и буботенето изчезна.Всичко това е от конденз!
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Да, на газ карам. Не вярвах, че ще изтече толкова много при положение, че всеки ден карам минимум 50км извънградско и се предполага, че гърнето се напича.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщениеБаси, откакто се почна тая дискусия за техническо ръководство забелязвам, че 166-ците престанаха да се развалятЩо не я почнахте преди един месец
Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениетогава нямаше да имаш хубав нов и тих двигател)
...
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
-
Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщениеПичове....не успях да намеря нищо тук в форум относно стелките за 166 ....Някой да ми помогне?sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщениеПичове....не успях да намеря нищо тук в форум относно стелките за 166 ....Някой да ми помогне?Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
Comment